sobota, 29 czerwca 2013

Rozdział 20

Rozdział 20.

Zeszłam na dół. Ku mojemu niezadowoleniu przy stole siedział już German ze swoją narzeczoną. Jade opowiadała właśnie o tym, co zaplanowała na ich ślub.  
- Dzień dobry - przerwałam jej wyliczanie "ważnych" gości, których zaprosiła.
- Dzień dobry, Angie - German uśmiechnął się do mnie delikatnie.
Jade spojrzała na mnie pogardliwie i wywróciła oczami. Nie zadała sobie trudu, aby się ze mną przywitać. 
- Kochanie - ciągnęła - chciałam dziś wybrać się na zakupy, mierzyć suknię ślubną... 
- Dobrze, Jade - German odpowiedział jej wyraźniej znudzonym, nieco automatycznym tonem.
- Dasz mi na nią pieniądze? - spytała. 
- Tak, Jade - mężczyzna sięgnął do kieszeni wyciągając opasły portfel.
W tym czasie ja zdążyłam zająć już miejsce przy stole i w milczeniu zająć się tostem, który właśnie smarowałam truskawkowym dżemem.
Jade oznajmiła, że wychodzi na zakupy, cmoknęła Germana w policzek, na co on zrobił dość zażenowaną minę. Spojrzała na mnie wyzywająco unosząc jedną brew w górę. Po jej wyjściu zostałam sama z Germanem. Siedzieliśmy w milczeniu przez kilka minut, aż w końcu German stwierdził, że w gabinecie czeka na niego dużo pracy. Wyszedł z pomieszczenia zostawiając mnie samą w moimi nieokiełznanymi myślami.
Po zjedzonym w samotności śniadaniu, usiadłam na kanapie przeglądając jakąś powieść. Nie mogłam jednak skupić się na tym, co czytam. Nagle w tylnej kieszeni poczułam wibrowanie telefonu. Uniosłam się lekko wyjmując komórkę i odbierając połączenie.
- Halo?
- Angie? - bez trudu rozpoznałam głos Pabla. 
- Tak, to ja. Cześć. Co słychać?
- Ee... Świetnie, zwiedziliśmy sporo ciekawych miejsc. Gregorio jest, jak zwykle, nie do wytrzymania, ale po za tym jest całkiem miło... 
,,No jasne, że jest miło przecież jest tam ta cała Jackie" - pomyślałam zjadliwie, ogarnęło mnie uczucie zazdrości.
- A co u Ciebie, Angie? Wytrzymujesz jakoś z Jade? - spytał.
- Nie jest łatwo, ale jakoś daję radę - zaśmiałam się.
- Angie, posłuchaj muszę Ci coś powiedzieć - zaczął Pablo nieco poważniejszym tonem. W jego głosie wyczułam nutkę stresu.
W tej chwili rozległ się dźwięk otwieranych drzwi, a następnie usłyszałam kroki.
- Muszę kończyć, oddzwonię później. Pa - rozłączyłam się chowając telefon byle jak do kieszeni.
Do salonu wszedł German. Rozglądał się po pokoju. Najwyraźniej czegoś szukał.
- Angie, nie widziałaś mojej czerwonej teczki? - spytał.
Rozejrzałam się i po chwili zobaczyłam zgubę leżącą na stoliku obok kanapy. Sięgnęłam po nią, wstałam i podchodząc do Germana podałam mu teczkę.
- Dziękuję Ci, Angie - mężczyzna znów wpatrywał się w moje oczy. 
Złapał teczkę na oślep. Nie trudno było się domyślić, że spadła na ziemię, a cała jej
zawartość rozsypała się po podłodze. Przyklęknęłam zbierając kartki z podłogi i wkładając z powrotem do teczki. German przykucnął obok mnie i pomógł mi zbierać papiery. 
Gdy skończyliśmy uniosłam lekko wzrok. Napotkałam jego spojrzenie.
- Angie, ja...
Przerwałam mu powoli kręcąc przecząco głową. 
- Nie zapominaj, że teraz jesteś z Jade - przypomniałam mu, po czym wstałam i oddaliłam się.  

Kilka godzin później siedziałam w swoim pokoju czytając książkę. Nagle z dołu usłyszałam jazgot; narzeczona mojego szwagra wróciła do domu. Uchyliłam delikatnie drzwi, wsłuchując się w jej słowa. 
- Wszyscy, zejdźcie natychmiast na dół! - wrzeszczała - Nie uwierzycie!
Miałam szczerą nadzieję, że coś się jej stało. Gdy zeszłam na dół zobaczyłam...
________________________________________
Podobało się? :)
Co Angie zobaczyła na dole? ;>
Dowiecie się w kolejnym rozdziale - zapraszamy. 
Dziękujemy za 5000 wyświetleń. :-)
Abrazos cálidos. ♥
J & B

30 komentarzy:

  1. Fantastyczny rozdział. :) Mam nadzieję że Jade coś się stało... Z niecierpliwością czekam na następny rozdział. Super piszecie!! Kocham was ♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Czekam na następne. Na twój blog trafiłam niedawno i natychmiast przebrnęłam przez wszystkie rozdziały. Musisz szybko dodać kolejny, bo nie wytrzymam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękujemy. ♥
      Cieszymy się z nowej czytelniczki. :)
      Następny już jutro. ^^

      Usuń
    2. Jeszcze zapraszam do siebie.

      historiaviolettycastillo.blogspot.com

      Usuń
  3. No wiecie co kończyć w takim momencie ;D Oczywiście rozdział genialny ;] hmm ciekawe co Pablo chce powiedzieć Angie ;> Czekam na następny ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękujemy. ♥
      Ahh, tyle pytań zostaje bez odpowiedzi. :))

      Usuń
  4. ...Jade w fioletowych włosach!
    zgadłam?chyba nie.Rozdział jak zawsze cudowny,wpadaj do mnie!
    http://angie-moja-wersja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękujemy. ♥
      Zobaczysz. ^^

      Btw. Do Ciebie oczywiście chętnie zaglądamy. :))

      Usuń
  5. Genialny...Chciałabym móc tyk pisać jak chociaż 1 z was zapraszam do mnie dodałam prolog mam nadziej że zajrzycie
    http://germangie-historia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękujemy. ♥
      Oczywiście chętnie wpadniemy. :)

      Usuń
  6. Super rozdział jak zwykle
    Piszcie baardzo fajnie i zazdroszczę wam talentu
    Kocham was i waszego bloga :***

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękujemy. ♥
      Jakiego tam talentu. ;P

      Usuń
    2. Dokładnie ^.^
      Macie ogromny talent, którego ja również bardzo wam zazdroszczę ;]
      A kiedy następny rozdział?

      Usuń
    3. Dziękujemy za tak miłe słowa. Kolejny rozdział jutro :D

      Usuń
    4. Super!! Nie mogę się doczekać.
      A właśnie bo w "Kontakt" jest tylko mail Julii.
      Podajcie mi mail B. :D

      Usuń
    5. Jak mi się uda ją namówić to wstawię do zakładki "kontakt".
      Dzięki, dobrze, że zwróciłaś na to uwagę. :)

      Usuń
    6. O jest już. Dzięki :)

      Usuń
  7. boski rozdział !
    tylko co Pablo chciał powiedzieć... ? ;>
    ja też mam wielką nadzieję, że Jade coś się stało :D
    czekam na new i zapraszam do mnie ; )

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z przyjemnością zerkniemy do ciebie. Jutro dużo się rozwiąże. Pozdrawiam. :D

      Usuń
  8. Jeej! Jestem Waszą nową fanką, normalnie.. Ah, Eh i w ogóle - zakochałam się w Waszym opowiadaniu.

    A teraz cicho..
    Pisałyście gdzieś o pierwszym razie Pabla i Angie.. Macie w planach to zrealizować? :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszymy się z każdej fanki :D A co do planów to rozważamy to, ale nie wiemy czy to zrealizujemy. Pozdrawiam

      Usuń
    2. Dołączam się. :D
      Miło słyszeć takie miłe słowa. :)
      A w kwestii tego pomysłu raczej nie planujemy zrealizować.
      Jak ktoś to powiedział, może to zepsuć sposób patrzenia wielu osób na ten serial, czy nasze opowiadanie, a tego nie chcemy. :P

      Usuń
    3. A jest jakaś szansa, że dziś będzie nn?

      Usuń
  9. Świetny rozdział - umiecie trzymać ludzi w niepewności xD Czekam na next + u mnie na blogu nowy rozdział (zapraszam) ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękujemy. ♥
      Tak, widziałam. Zaraz lecę czytać. ;*

      Usuń
  10. Świetny rozdział :)
    Uwielbiam tak zakończenia i tak jest bardzo ciekawie :)

    OdpowiedzUsuń