niedziela, 16 czerwca 2013

Rozdział 7

Rozdział 7.

Siedziałam w domu próbując usnąć. Okropnie martwiłam się o Pabla. A jeżeli mu się pogorszy... Do moich oczu napłynęły łzy. Nie byłam w stanie wyobrazić sobie, co zrobię bez mojego ukochanego przyjaciela...
Nagle usłyszałam pukanie do drzwi. Zdziwiłam się.
"Kto mógł przyjść o tej porze?" - myślałam.
Otarłam szybko łzy, podeszłam do drzwi i delikatnie je uchyliłam. Ku mojemu zdziwieniu zobaczyłam Germana.
- German... Co Ty tu robisz?
- Nie mogłem spać wiedząc, że cierpisz. 
- Ja nie... - zaczęłam.
- Angie, daj spokój widzę, że bardzo martwisz się o Twojego przyjaciela. Masz smutne oczy... Płakałaś?
Nie wiedziałam, co mu na to odpowiedzieć. To, co powiedział było bardzo słodkie, ale starałam się nie okazywać, że poruszyły mnie jego słowa.
- Nie wpuścisz mnie? - spytał w końcu.
- Ee... Tak, wejdź...
Odsunęłam się wpuszczając go do środka.
- Ładnie tu masz - powiedział rozglądając się po mieszkaniu.
Usiadłam na kanapie i oparłam brodę na dłoni. Po chwili German usiadł obok mnie, przykrywając mnie kocykiem. Spojrzałam na niego nieśmiało. Mężczyzna tylko uśmiechnął się do mnie smutno. Miałam wrażenie, że moje cierpienie jemu również sprawia ból.
Milczeliśmy. German pogłaskał mnie po włosach.
- Nie chcesz się czegoś napić? - spytał.
- Tak... Zaraz pójdę zrobić nam kakao - próbowałam wstać, ale German powstrzymał mnie.
- Siedź sobie - powiedział opiekuńczo - Ja je nam przygotuję.
Wstał i odszedł w kierunku kuchni.
"On jest taki kochany, opiekuńczy..." - myślałam. 
German wrócił kilka minut później trzymając w rękach dwa kubki. Podał mi jeden siadając obok mnie. Miałam wrażenie, że usiadł teraz nieco bliżej, bo czułam ciepło bijące od jego ciała. Wzięłam kubek i upiłam troszeczkę.
- Pyszne, dziękuję - szepnęłam.
German uśmiechnął się i również wypił trochę ze swojego kubka, po czym pocałował mnie delikatnie w czoło i objął ramieniem. Gorące kakao i ciepły uścisk Germana sprawiły, że zrobiłam się bardzo senna. Wtuliłam się w niego i zamknęłam oczy. Sen zmorzył mnie nadzwyczaj szybko.
_____________________________________________
Jak wam się podobało?
Pomysł na rozdział od: mamalaki ( Dziękuję ;* )
Mam nadzieję, że wam przypadł do gustu, jednak uprzedzam - pisałam na szybko.

Julia. ♥

PS. Chętne do posłuchania, jak Clari Alonso śpiewa zapraszam tutaj:
Klik :)

8 komentarzy:

  1. Rozdział super :D Germangie, jak słodko, już sobie wyobrażam jak spali wtuleni w siebie ^^ A na koniec zrobisz happy end dla Germangie czy Pangie? ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. ♥
      Sama jeszcze nie wiem w sumie... Nie lecę tak daleko w przyszłość... ^^
      Ale i tak razie nie zdradzam. Musisz poczekać na dalszy rozwój wydarzeń. :)

      PS. Kiedy dodasz kolejny rozdział u siebie? ;>

      Usuń
  2. Oooo :3 Ale słodko to opisałaś. Uwielbiam Germangie i każdy opis z nimi w roli głównej sprawia mi wielką przyjemność ;) Mogłabym czytać bez końca. Co do piosenki to uwielbiam jak śpiewa "Tienes todo" ale wolę "Podemos" w jej wykonaniu. Mam nadzieję, że dodasz dziś jeszcze jedne rozdział, dla mnie nawet 100 to za mało :P Powodzenia w pisaniu i niech wena ci sprzyja.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki za miłe słowa. :* Oj tam, to Twoja zasługa, kochana - to był Twój pomysł. ^^ I bardzo dziękuję za jego podsunięcie.

      PS. Piosenka "Podemos" w wykonaniu Angie też znajduje się na blogowej playliście, bodajże jako trzecia pozycja. :)
      Ja uwielbiam wszystkie piosenki w jej wykonaniu. :>

      Usuń
  3. Łooo. :O
    Ale romantycznie. *.*
    Piszesz cudownie, twój blog jest po prostu fenomenalny, pięknie opracowany graficznie, każdy post jest dopracowany w każdym calu. Czytam go dopiero od wczoraj, ale już się zakochałam. I fajnie, że dodajesz codziennie rozdziały, a nie raz na tydzień... jak niektórzy albo mówią, że dodadzą, człowiek czeka a rozdziału ni ma xdd
    No w każdym razie masz prawdziwy talent. Czekam na next. :}

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojej, dziękuję Ci bardzo. :)
      Aż się zarumieniłam, jak tak czytałam to, co napisałaś. ^^
      No staram się. Czasem sama mam ochotę już następny rozdział dodać... Najchętniej bym dodała już wszystko, co mam (ok. 11 rozdziałów) i ledwo się powstrzymuję. :)
      Dzięki jeszcze raz. ♥

      Usuń
  4. Daaaaajesz czadu <3
    Moglabys napisac, ze Angie placze w ramionach Germana ? Blaaaaagaaaam ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. ♥
      No dobrze, postaram się, ale jeszcze nie teraz. :)

      Usuń