wtorek, 9 lipca 2013

Rozdział 30

Rozdział 30. 

Mężczyzna biegł w stronę ojca Violetty, a ja popędziłam za nim. Wołałam go, ale nie zwrócił na mnie uwagi. Podbiegł do mojego szwagra i uderzył go pięścią w nos. Zaskoczony German cofnął się zaskoczony, a z nosa popłynęła mu krew. Szybko się jednak otrząsnął i wymierzył przeciwnikowi cios w brzuch. Mój przyjaciel zgiął się, ale nie poddał. Po chwili znów uderzył, jednak tym razem w szyję. Ojciec Violi stracił dech i zrobił się purpurowy. 

- Przestańcie! Proszę! - krzyczałam, ale mężczyźni nie zwrócili na mnie uwagi.
German, odzyskawszy normalny odcień skóry, wystrzelił pięść w głowę Pabla. Ten zatoczył się i nieprzytomny wpadł do fontanny.  
- Pablo! - krzyknęłam podbiegając do niego.
Mój przyjaciel unosił się na wodzie bez ruchu. Krew mieszała się z zawartością fontanny. Złapałam go za ręce, nieudolnie próbując wyciągnąć. Nie było to łatwe, jednak po chwili podszedł do mnie ojciec Violi i wspólnymi siłami nam się udało.
- German, dzwoń na pogotowie! - krzyczałam zrozpaczona. 
Podczas gdy mężczyzna rozmawiał z funkcjonariuszem, ja klepałam Pabla po policzku, próbując go ocucić. Łzy wciąż ciekły mi po twarzy kapiąc na jego zakrwawioną koszulę.
Pomoc przyjechała po kilku minutach. Lekarze stwierdzili, że w karetce nie starczy dla mnie miejsca, więc zabrali tylko mojego przyjaciela zostawiając mnie samą z Germanem.
Ojciec Violetty podszedł do mnie i pogłaskał mnie po policzku. Nogi zaczęły odmawiać mi posłuszeństwa, więc mimowolnie się do niego przytuliłam. 
Po chwili jego ciepły uścisk sprawił, że zaczęłam myśleć racjonalnie. Spojrzałam na twarz mężczyzny. Chociaż odzyskała już normalną barwę, na szyi miał siniaka, a z jego nosa wciąż ciekła krew. Sięgnęłam do torebki wyjmując chusteczkę i delikatnie ją ocierając.
- Angie, wszystko w porządku? - spytał troskliwie.
- To ja powinnam Cię o to spytać. Jak się czujesz?
- Bywało lepiej - mruknął German uśmiechając się słabo. - O co chodziło tamtemu facetowi? 
Usiedliśmy na drewnianej ławce i wtulona w jego ramię zaczęłam opowiadać płaczliwym głosem.
- To był mój przyjaciel, Pablo. Wiesz... Zdaje się, że on trochę źle zinterpretował naszą relację. To znaczy kiedyś byliśmy razem, to prawda... Ale teraz mieliśmy być przyjaciółmi... Ja... To skomplikowane.
Po moim policzku ciekły kolejne łzy.
- Spokojnie, Angie - mężczyzna cmoknął mnie delikatnie w czoło i objął jeszcze czulej.
- W każdym razie... On wyznał mi miłość - westchnęłam. - Chyba chciał, żebyśmy do siebie wrócili... A ja byłam pewna, że teraz... tylko się przyjaźnimy. Wyjaśniłam mu, że jestem z Tobą. Załamał się i...
- I pewnie dlatego się na mnie rzucił - mruknął.
- German, to nie tak... Pablo to dobry człowiek, tylko... Myślę, że poczuł się zazdrosny... To wszystko moja wina.
- Nie to nie Twoja wina, Angie. To przeze mnie. Bardzo Cię przepraszam, nie chciałem żeby coś stało się Twojemu przyjacielowi...
- Nie... To przeze mnie on teraz leży w szpitalu... A co jeśli umrze? - rozpaczałam.
- Chodź, zawiozę Cię tam. Sprawdzisz, czy wszystko z nim w porządku. I nie płacz już... Proszę Cię, wiesz, że nie lubię kiedy jesteś smutna.
Byłam mu wdzięczna, że starał się mi pomóc i potrafił mnie wysłuchać. Oraz... w przeciwieństwie do Pablo... nie okazywał swojej zazdrości.
Pół godziny później byliśmy już w szpitalu. Jednak lekarze zabronili komukolwiek wstępu na salę, gdzie leżał mój przyjaciel. Poinformowali mnie, że pozwolenie na spotkanie z pacjentem powinnam dostać jutro.
Wróciliśmy więc z Germanem do domu. Od razu popędziłam do swojej sypialni, gdzie zamknęłam się nie chcąc z nikim rozmawiać, chociaż mój szwagier wiele razy pukał do drzwi.

Nazajutrz wstałam i bez śniadania pobiegłam do szpitala. Lekarz pozwolił mi odwiedzić Pabla. Kamień spadł mi z serca, gdy zobaczyłam, że nic mu nie jest i na dodatek odzyskał przytomność. Wiedziałam, że nadszedł czas na szczerą rozmowę...

________________________________________
Może być? :> 
Co Angie powie Pablo? 
Komentujcie! :)
Abrazos cálidos. ♥
J & B
________________________________________
* Liebster Blog *
Dostałyśmy cztery nominacje od Angie4ever, od Germangie x3, od wikunia:* a także od Vika Saramego
Dziękujemy, jednak nie weźmiemy udziału w tym od wikunia:*, gdyż odpowiedzi na jej pytania będzie połączyć w coś sensownego (jesteśmy dwie). Mamy nadzieję, że rozumiecie. ;)

Odpowiedzi na pytania od Angie4ever:



1. Jak masz na imię?
Julia, Belladonna ( No, załóżmy, że Belladonna ;) )

2. Kogo z serialu Violetta nie lubisz?
Matiasa...

3. Skąd zainteresowanie "Violettą"?
A tak jakoś. :D

4. Gdybyś spotkała Martinę Stoessel na drodze co byś zrobiła?
Wzięła autograf i skoczyła do kiosku po słownik hiszpański. :))

5. Z którą z postaci chciałabyś/chciałbyś spędzić cały dzień?
Z Angie <3

6. Byłaś/eś nominowana/y do Liebster Blog kiedykolwiek?
Tak, miałyśmy już jedną nominację, ale nie wzięłyśmy udziału. :P

7. Co Ci przypomina postać "Leon" jakie cechy?
Troskliwy, sympatyczny, odważny. :P

8. Skąd pomysł na pisanie bloga?
Zainspirowane twórczością pewnej zdolnej bloggerki. :)

9. Angie vs. Jackie ?
Oczywiście, że Angie. :)

10. Za co lubisz Angie?
Za charakter, urodę i talent. :)

11. Diletta vs. Germangie
Germangie ♥

Odpowiedzi na pytania od Vika Saramego:

1.Co cie inspiruje do pisania bloga ?
Życie codzienne :D

2.Bałaś się 1 reakcji ludzi? 
Nie myślałyśmy o tym... ;)

3.Co robisz gdy nie masz weny?
Czekamy aż przyjdzie :D

4. Podaj 1 wadę której w sobie zmieniła...
Dużo by pisać. :P

5.Ulubiony serial?
Violetta <3

6.Ktoś z twojej rodziny wie że piszesz bloga?
Prawie wszyscy :D

7.Jakiej muzyki słuchasz?
Różnej ;)

8.Opisz siebie w kilku słowach.
Zwariowane, zabawne, kreatywne...


9.Z kim spotkałabyś się z serialu Violetta?
Z Angie ♥

10.Co ci się podoba w twoim ulubionym serialu?
Wszystko ^^


Odpowiedzi na pytania od Sara VMSeries:

1. Co najbardziej lubisz w serialu "Violetta"?
Wątki "starszego" pokolenia, śmieszne teksty, niektóre piosenki. :)

2. Skąd bierzesz inspiracje?
Z głowy, życia codziennego... :D

3. Czy próbujesz coś napisać, gdy nie masz weny?
Rzadko. :P

4. Kim mogłabyś być, gdybyś występowała w "Violetcie"?
Angie :D

5. Do kogo jesteś najbardziej podobna z wyglądu i z charakteru ? - serial "Violetta"
Chyba do... Angie. :D

6. Chcesz wyjechać do Argentyny?
Pewnie, ale raczej to się nie uda. ^^

7. Gdybyś mogła, zostałabyś stażystką w serialu?
Jasne, czemu nie. ;)

Odpowiedzi na pytania od Germangie x3:
1. Za co lubisz oglądać Violettę?
Za wątki "starszego" pokolenia. :D
2. Wymień swoje trzy wady i trzy zalety.
Ciężko będzie :D

3. Zdażyło Ci się kiedyś być złym na cały świat, dlatego że odcinek zakończyl się w najciekawszym momencie? 
I to nie raz :D

4. Z kim z serialu chciałabyś pójść na randkę? 
Z Leonem ;p

5. Przypuśćmy, że dostałaś się do Studia 21, z kim chciałabyś się najpierw zaprzyjaźnić? 
Z Angie xD 
A jeśli chodzi o uczniów to hm... z Fran ;-)

6. Gdybyś miała ocenić swój blog, na ile go ocenisz? 
Nie lubimy oceniać same siebie. ;P

7. Opisz swoją osobę w trzech zdaniach.
Szalone i zwariowane nastolatki. Uciekające od życia codziennego w pisanie bloga. Kreatywne, z często dziwnym poczuciem humoru. ;)

8. Twoja ulubiona para z Violetty? 
Germangie ♥ 
siempre...

9. Co myślisz o Federico ? Za bardzo się stara zbliżyć do Violi czy nie? 
Jest sympatyczny, szczery, ale skoro Viola jest już z Leonem i jeszcze ma Tomasa "na głowie" to już niech Fede się nie wtrąca. :P

10. Wygrałaś występ w teledysku do dowolnej piosenki z serialu, którą wybierzesz? 
Może w jakiejś o miłości... ^^

11. Lubisz czasami odciąć się od rzeczywistości i śpiewać piosenki z Violetty?
No jasne :3

Blogi, które nominujemy (już się pogubiłyśmy kto nas nominował, więc jest jak jest):

Nasze pytania:
1. Jak masz na imię?
2. Wolisz masło czy margarynę?
3. Ulubiona para z Violetty?
4. Który z chłopaków/mężczyzn z Violetty Ci się podoba?
5. Co byś zrobiła gdyby ulicą szła sobie Clari Alonso? 
6. Germangie czy Pangie?
7. Co Cię inspiruje do pisania bloga?
8. Wolisz pizzę czy spaghetti?
9. Czy uważasz, że Voldemortowi do twarzy byłoby w okularach?
10. Ulubiona postać z Violetty?
11. Czy zatańczyłabyś Harlem Shake w basenie pełnym glonojadów?

14 komentarzy:

  1. No nie!A ja chcialam was nominowac...

    OdpowiedzUsuń
  2. Hahaha, uwielbiam was za 9 pytanie <3
    A co do rozdzialu...
    Smutno mi sie zrobilo :c Ale jak zwykle perfekcyjne, oddajcie mi swoj sloiczek z pomyslami :c

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękujemy. ♥
      Cieszymy się, że rozdział się podobał. :D
      Dziewiąte pytanie wymyśliła cudowna B <3
      Trzymaj *podaje niewielki szklany słoiczek po koncentracie pomidorowym* :))

      Usuń
  3. Łał, piękny rozdział. Niesamowita bójka i cudowne Germangie<3 Ciekawa jestem rozmowy Angie z Pablem... No to czekam na next. :D Pozdrowionka (:

    OdpowiedzUsuń
  4. bosko <3
    co dalej co dalej? :D
    nie będę mogła spać przez was ^^
    i pamiętaj Germangie 4ever ;d

    OdpowiedzUsuń
  5. Genialny rozdział zawsze tak trczymacie w niecierpliwości ?? XD

    OdpowiedzUsuń
  6. Jejciu, jejciu, jejciu *.* Kocham Was <3 Kocham to <3 Normalnie cudeńko *.* Czekam na next <3

    Dream♥

    OdpowiedzUsuń
  7. No to czekam na tą rozmowę ;)
    Rozdział świetny :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Zajebisty rozdział!!!! <3 /Angela

    OdpowiedzUsuń