poniedziałek, 15 lipca 2013

Rozdział 36

Rozdział 36.

Obudził mnie potworny hałas. Otworzyłam oczy i wokół swojego łóżka zobaczyłam stado gryzących niemiłosiernie głośno marchewki królików. Nagle wszystkie króliki wyskoczyły przez okno oprócz
najmniejszego. On niespodziewanie urósł i zmienił się w Pabla, który wciąż powtarzał " Kocham cię, plask". Wstałam i do niego podeszłam, a wtedy on przeistoczył się w Germana tańczącego "kaczuchy". Nagle wyrósł mu kaczy dziób i kwakając zaczął biegać po pokoju. Pomieszczenie zaczęło się obracać. Straciłam równowagę i upadłam. Pokój zmienił się w Studio 21. Po korytarzu skakał Beto wywrzaskując coś o pingwinach. Później zauważyłam Jade, Jackie i Esmeraldę naprzeciw mnie. Obie stały się dwa razy większe niż w rzeczywistości i goniły mnie, by mnie zabić. Uciekając potknęłam się i poczułam tępy ból głowy. Zaraz znów zapadła ciemność, a wraz z nią - cisza.


Otworzyłam oczy i spostrzegłam, że jestem w szpitalu. Rozejrzałam się i na fotelu koło mojego łóżka dostrzegłam śpiącego Germana. Obok stała szafka nocna ginąca pod stertą łakoci. Na czubku tej sterty leżał list. Sięgnęłam po niego, nie zważając ani na piszczenie jednego z przypiętych do mnie urządzeń, ani na przenikliwy ból, który poczułam. Treść listu brzmiała: 



Kochana Angie,
Antonio mnie wezwał, ale wkrótce wrócę.
 Proszę wybacz mi to, co zrobiłem. 
Mam nadzieję, że będziesz chciała mnie widzieć. 
Wszyscy w Studio 21 tęsknimy. 
Uściski, 
Twój przyjaciel, Pablo.
P.S. Uczniowie przynieśli ci wór słodyczy. Mam nadzieję, że sami wszystkiego nie zjedli. 

Uśmiechnęłam się, gdy przeczytałam list. Niestety maszyna obok nie przestała hałasować, co obudziło Germana. 
- Angie... Wstałaś... Tak mi przykro... Ja... - mężczyzna nie mógł się wysłowić, w jego oczach dostrzegłam łzy.
- German... Co się stało? - zapytałam zdziwiona jego zachowaniem.
- To... przeze mnie. Zobaczyłaś... Wybiegłaś i uderzył w ciebie tramwaj. 
- Długo tu jestem? Coś mi jest? - powiedziałam z trudem przypominając sobie pocałunek ojca Violetty i Esmeraldy. 
- Jesteś tu od tygodnia. Byłaś w śpiączce farmakologicznej. Masz złamaną nogę i kilka żeber... Do tego wstrząs mózgu, pęknięcie czaszki i jedno z ułamanych żeber przebiło wątrobę. Miałaś dużo... szczęścia.
Powoli przed oczami przesuwały mi się obrazy.  Łzy, tramwaj, a potem ciemność. 
- Dlaczego... pocałowałeś Esmeraldę? - zapytałam w końcu.
- To ona mnie pocałowała. Tak jak ciebie Pablo. Viola mi powiedziała... - dodał wyprzedzając moje pytanie. To by wyjaśniało, dlaczego przepraszał.
- Kiedy stąd wyjdę? Co z Violettą i studiem?  I przestań się w końcu smucić - wyrzuciłam z siebie jednym tchem.  
- Wyjdziesz dopiero za trzy tygodnie z powodu wątroby i operacji. Studio, z tego co mi mówił Pablo, ma się świetnie, u Violi wszystko gra, a ja nie mogę przestać się smucić, bo ten wypadek to moja wina.
- Jak to? - byłam zbyt zmęczona, by się zastanawiać czemu się obwiniał.
- A kto sprowadził te wiedźmę do domu? Kto pozwolił się pocałować? Mogłem ją przecież odsunąć i kazać jej się wynosić, a ja...
Naszą rozmowę przerwał lekarz, który kazał mi położyć się spokojnie i zasnąć. Zaprotestowałam, ale sen mnie sam zmorzył. Zdążyłam tylko wymamrotać coś na kształt  "To nie twoja wina. Kocham Cię..."   
___________________________________
Podobało się? :)
Mamy nadzieję, że tak. :D
Nie zapomnijcie komentować. ;-)
Enviamos muchos besitos. ♥
J & B

45 komentarzy:

  1. Na ten rozdział nasłówają mi się 3 słowa genialne dziękuję i jakie to słodkie do zobaczenia za 2 tygodnie pozdro

    OdpowiedzUsuń
  2. Zwariuję <3. Ledwo to przeczytalam a juz nie mogę się doczekać jutrzejszego rozdziału.Świetnie piszecie.
    Pozdrowionka :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Jejku biedna Angie...Jak czytałam co jej jest to było mi tak dziwnie... Rozdział jak zawsze świetny! :* Czekam na jutrzejszy! :) German chyba w końcu coś zrozumiał i zastanawia mnie czyłyszał to ciche 'kocham cie' na końcu, oby hahaha, bo stęskniłam się za Germangie. A wyrzucił już Esmeralde z domu? XD

    ~Ans

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękujemy. ♥
      Germangie :))
      Tak, wyrzucił. :D

      Usuń
    2. HURA! W KOŃCU HAHAHA! Czyli teraz będzie Germangie? <3 Aw!

      ~Ans

      Usuń
    3. Jeszcze się sporo wydarzy. :D

      Usuń
  4. awww ;33 rozdział po prostu boski <3
    dawaj szybko kolejny, bo chcę wiedzieć, co dalej ; )
    i zapraszam do mnie na nn :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękujemy. ♥
      Następny już jutro. :)
      Chętnie zajrzymy do Ciebie. ^^

      Usuń
  5. Czekam na next z niecierpliwieniem ! Biedna Angie !
    /Oliwia :***

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Next już jutro. :)
      Trochę ją połamałyśmy ;-)

      Usuń
  6. Oj biedna Angie ;( Mam nadzieję że wszystko się ułoży ;)
    Czekam na kolejny ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No troszkę się połamała. :D
      Musi się ułożyć. ;-)
      Kolejny już jutro :)

      Usuń
  7. Jak zawsze genialny :) Zapraszam do mnie na nn ;d

    OdpowiedzUsuń
  8. Kaczuszki! Kłóliki! Awww... :3
    Słodycze! Liścik! Pablo! German... *przeżywa*
    Rozdział jak zawsze genialny ♥ Tylko czemu taki krótki *stęka*
    Połamana Anige hi hi.. Nie, to nie jest śmieszne :/ *wyobraża sobie*
    Z niecierpliwością czekam na next. :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękujemy. ♥
      Jutro może troszkę dłuższy. :)

      Usuń
  9. Genialny.. :) Czekam na następny :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Germangie forever!
    Twój blog jest boski! O_o
    Przez tą akcję z Esmeraldzią znielubiłam pablitka...
    BA! Teraz to nie będę pisać jego imienia z dużej litery. Nie zasłużył. FOCH...
    Życzę weny, po za tym jak tam wakacje kochana? :-*
    Saludos, Vielet <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękujemy za miłe słowa. ♥
      Wena na pewno się przyda :)
      Wakacje, hm... w porządku. :)
      A u Ciebie?

      Usuń
  11. Nareszcie Esmeralda wynosi sie ! Az sama mam ochote ja spakowac i wyrzucic rzeczy przez okno ;3
    Niestety, moj blog jest zawieszony do odwolania z powodow osobistych :c

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak. :D Ja również bym tak chciała :))
      Ojej, wielka szkoda. :<

      Usuń
  12. MegaMegaMegaMegaMegaMega rozdział , zresztą jak wszystkie !!
    Oglądacie już 2 sezon ?
    Bo ja tak i jak patrze jak Angie w nim cierpi przez Esmeralde , Germana , Pabla , Jackie i VIOLETTE to mi serce pęka : c
    A w szczególności jak patrze na szczęśliwą morde Germana jak jest z Esmeraldą ! Grr .. Zabić reżyserów ! Wytłumaczcie mi jak oni mogli tak popsuć relacje Germangie ?! Why ?! : c
    Popatrzcie same -----> http://www.youtube.com/watch?v=Ow0qTMaBulQ
    Tylko oglądnijcie do końca ! Awww .. smutne : ((
    Gratuluję i życzę weny kochane ; *** ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękujemy. ♥
      Tak, ja troszkę oglądam, chociaż ostatnio zrobiłam małe zaległości, które muszę nadrobić. :)
      Też mi smutno, Angie dostaje straszne baty w 2 sezonie. :<
      Ale liczę, że scenarzyści zrobią happy end dla Germangie.
      No własnie, porque? Porqeeee?! :< Esmeralda mnie dobija >.<
      Oglądałam ten filmik, smutno mi się zrobiło, gdy włączyłam go ponownie. Zabić sukę! (przepraszam :x)
      Btw. Angie prześlicznie wygląda na tym filmiku, co mnie troszkę pociesza.

      Usuń
    2. http://www.youtube.com/watch?v=MQCOkbMKp7k

      Idiotka z niej ;(

      Usuń
    3. Ałć ; c Zabolało :((

      Usuń
    4. Nie dobijajcie mnie! :-( Nie lubię, gdy Angie cierpi, ona ma taki piękny uśmiech, powinna byc szczęśliwa... Zgadzam się z Tobą Angie ♥, pocieszeniem jest to, że ładnie wygląda (ale ona zawsze jest śliczna)... Też mam nadzieję, aby wszystko skończylo się happy endem dla Geeermangieee! :D

      ~Ans

      Usuń
    5. Musiałaś? :<
      Teraz mi smutno... Ech, suczysko i jeszcze na oczach Angie. :<
      Załamka :<
      Happy end dla Germangie ma być. :)

      Usuń
    6. Ja w którymś momencie 1 filmu usłyszałam ,,Radio szefowo, radio" Co?! xD
      Smutam się :CC. Jeśli 2 sezon nie skończy się Happy Endem dla Germangie to wyrzucę kompa przez okno x_x. Kto ogląda 2 sezon po hiszpańsku? Pwie mi ktoś czy teraz jakaś przerwa będzie czy lecą wszystkie pokolei?
      Pozdrowionka :*

      Usuń
    7. Tak, tam było, że Angie usłyszała jak ktoś śpiewa (był to German, Vilu i Esme) i spytała Olgi, kto to, ona powiedziała, że to tylko radio, bo nie chciała jej martwić. :P
      Ja oglądam. :) Wyemitowanych zostało 40 odcinków i teraz trwa wakacyjna przerwa, podczas której lecą powtórki. Po wakacjach poleci kolejne 40 odcinków. :)

      Usuń
  13. http://www.youtube.com/watch?v=z4IWU2iDaak pod koniec patrz, zakochalam sie w usmiechu Diego <3

    OdpowiedzUsuń
  14. Zostałyście nominowane do "Versatile Blogger Awards" i Liebster blog. Więcej informacji u mnie: http://violetta-moja-historia-wikra.blogspot.com/2013/07/nominacje.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękujemy. ♥
      Postaramy się wziąć udział. :)

      Usuń
  15. Cudowne <3 Króciutkie, ale cudowne <3 Wszystko <3 Chciałam obejrzec linki z komentarzy, ale jest blokada ;/ Jak mogę je otworzyc ? Czekam na next *.*

    Dream♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękujemy. ♥
      Proszę, zlinkowałam je dla Ciebie, :)
      Klik :3
      Klik :3
      Klik:3
      Są w takiej kolejności, jak dodawane były w komentarzach. :)

      Usuń
  16. a wiecie cos moze o zakonczeniu 2 sezonu z germangie ? moze cos na ten temat ktoras z was czytala ? super blog <33

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na twitterze ktoś napisał że podobno w 70 odc 2 sezonu German ma zapytać Angie czy za niego wyjdzie a w 71 ma mu dac odpowiedzialas :-D

      Usuń
    2. Ja słyszałam, że pod koniec drugiego sezonu mają być już zaręczeni.
      Była też plotka, że Leon będzie grał na jakimś ślubie i prawdobodobnie będzie to ślub Germana i Esmeraldy, który jednak nie dojdzie do skutku (plotka).
      Ale nie wiem, przekonamy się za jakieś 4 miesiące (jeśli ktoś ogląda po hiszpańsku)

      Usuń
  17. Zostałaś nominowana do Versatile Blogger Awards ! Więcej u mnie na violetta-moje-historie.blogspot.com
    /Oliwia :***

    OdpowiedzUsuń
  18. Mozesz dawać wiecej o Pangie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Staramy się dodać po trochu Pangie i Germangie. ;)

      Usuń